Gyakran Ismétlődő Kérdések

Milyen úton tudok rendelést leadni?

Rendelését leadhatja az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

webshopunkon keresztül: konigin-trade.com

Elromlott, meghibásodott alkatrész, gép, elektronika ügyében mi a teendő?

A kisebb alkatrészek/egységek esetében a legegyszerűbb megoldás, ha cégünk címére csomagként elküldi, majd javítást követően visszapostázzuk Önnek.

Ha az egész gép meghibásodásáról van szó, telefonos bejelentkezés alapján fogadjuk Önt a telephelyünkön, szervízelést követően hazavihető a gép.

Amennyiben a távolság miatt nem megoldható, hogy elhozza hozzánk a gépet, kérje kollégánk segítségét, aki felveszi az adatait, és megszervezi a gép elhozatalát és javítás utáni visszaszállíttatását.

Mire nem vonatkozik a garancia?

Nem rendeltetésszerű használat. (Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat (túlhajtás), a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai és/vagy elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak megfelelő felhasználás).

Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl-áram, elektrosztatikus -behatás).

A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés található.

A garancia nem vonatkozik az üzemszerűen kopó alkatrészekre (csapágy, fűtőszál, ékszíj), az ezen kopó alkatrész által okozott járulékos meghibásodásokra és a külső behatás által előidézett meghibásodásokra sem.

Miért nem postázunk üveget?

Nem tudjuk garantálni az üveg épségét szállításkor, ezért csak személyes átvétel lehetséges.

Ha rossz méretű ruhát rendelt.

Kérjük hívja fel üzletünket és az eladónkkal beszélje meg, hogy milyen méretű ruhát szeretne. A jó méretű ruhát feladjuk és egyúttal az eladónk kér egy visszárut a fuvarozónál ami visszahozza a rossz méretű ruhát. Ezért kérjük, hogy mire megérkezik a futár legyen szíves a ruhát csomagolással lássa el.

Ha nem megfelelő terméket rendelt.

Kérjük hívja fel üzletünket és jelezze az eladónknak, hogy az Ön által rendelt termék nem felel meg az igényeinek. A terméket vagy kicseréljük, vagy ha nincs olyan termék, ami megfelelne, abban az esetben visszatérítjük a termék vételárát.

Ha sérülten kapta meg a terméket.

Előfordulhat, hogy a szállítás során megsérül a megrendelt termék. Ez esetben kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az eladónkkal és beszéljék meg, hogy a sérült termék helyett kér-e másikat vagy szeretné, hogy fizessük vissza a termék vételárát.